návrh webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 21:21 v kategorii Novinky, přečteno: 123x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a stále budou) Podmínkou seo, či raději, faktory usměrňující evaluaci www stránek a především i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Avšak nyní už bývá zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý poznatek. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom spatřit, že google klade zvláště největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (pravděpodobně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz