Zpětné odkazy, SEO, LinkbuildingLinkbuilding a SEO

návrh webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 21:21 v kategorii Novinky, přečteno: 123x

Postavit opravdu dobrou internetovou stránku, ale nebude úplně triviální. Užitečné web musí splňovat alespoň pár základních pravidel. Začínaje správným umístěním ovládacích elementů, přes dobrý textový obsah, nepřeplácanou grafiku, optimální strukturu atd. Přemýšlet o tom, že poprosíte kolegu nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu poslepoval web, určitě už nikdo nebude. Oslovte raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti jistě následují nejnovější postupy a potřeby svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která vše zařídí, zkuste se v pohodě oslovit odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor. Mnoho manažérů webových stránek investují obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je určitě správné, ale pokud www stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvnosti také nám žádný profit nepřináší. A bude pozdě na to zjišťovat proč web nemaká, když tolik platíme za reklamu a seo. Svěřte proto vytvoření www stránek skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených klientů.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a stále budou) Podmínkou seo, či raději, faktory usměrňující evaluaci www stránek a především i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Avšak nyní už bývá zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý poznatek. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom spatřit, že google klade zvláště největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (pravděpodobně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz